Man ger upp hoppet...

Usch, nu är det inte bra....
Jag känner att denna häst inte kommer att bli bra:(.
Har googlat runt en del för att läsa på mig om pålagringar och i dem flesta fall så slutar det inte bra. Och med tanke på att Wille fortfarande är halt med boxvila hur skall han då klara ridning????

Livet är jobbigt just nu!

Jag som var så glad att man hade räddat en vanskött häst MEN vem trodde att en 5 årig häst skulle få sluta sitt liv så här???

Allt går i berg och dalbana...ena dagen tror man och andra dagen inser man!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade en häst med spatt (väldigt lite iof) men vi fick henne ohalt och sedan kunde jag tävla upp till nationellt i dressyr med henne. Detta med mycket stretching, massage, rätt träning och lagom mycket belastning.

Håller tummarna för att det fixar sig!

2010-03-29 @ 15:58:46
Postat av: Nina

Nu är det ju en pålagring men det är väll inte samma som spatt?

2010-03-29 @ 16:25:27
Postat av: Anonym

Tack för ditt svar:). Hur gjorde ni, fick den också tuppkam?

2010-03-29 @ 16:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0