Denna snälla häst....

Ikväll var det promenad igen. Och Wille älskar såklart att komma ut. Det blåste mycket men han är så snäll. Jag bara ser på honom hur mycket han vill bocka, springa iväg m.m. Men han bara går där och lyssnar på vad man säger....HELT OTROLIGT!! Att han kan vara så cool...... Lite slå med frambenen var det men inget mer.

Idag var det ingen markering vad jag kunde se, hmhmhmhm...konstigt. Han borde ju markera lite....jaja vi får se.

Det är jobbigt att åka upp till stallet men när man väl kommer dit och ser denna häst så kan man inte annat än att bli på gott humör:)! Jag har aldrig bett till gud i hela mitt liv, MEN IDAG har jag gjort det!!! Hoppas att det finns någon skyddande ängel där någon stans??.... Han är för bra för att tas bort!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0