Uteritt idag med Karin:) och en helt underbar travökning!

Idag bar det av till ridslingan med Karin & hästen Lotta. Jättekul att ha Karin i stallet igen:).

Idag bestod träningen av att Wille skulle trampa på mer i skritten och även få mer egen bjudning i traven. Och helt plötsligt så kom det en helt otrolig travökning som Wille själv ville göra:). Jag blev så glad att det kom från Wille och inte mig det är precis dit jag vill ..EGEN BJUDNING FRÅN HÄSTEN!!

Tralala jag är så glad för denna underbara häst som gör framsteg varje dag!!

En liten bild på mig och Wille killen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cheka in min blogg ;)

http://justiice.blogg.se

2010-01-23 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0