Mellangården granne med Uppegården Rundcrantz!

Tänkte att jag kunde berätta lite om det stallet jag står i.......

I det stallet jag står i finns det totalt 10 boxar varav det finns 8 stora hästar, 1 shettis och 1 kanin.
Det finns uppvärmd sadelkammare, foderutrymme samt ett loft att ha dina saker. Hästarna går i stora fina hagar om 4st i varje hage. På sommaren finns det också sommarbete.

Till stallet finns det igen paddock/manege utan det kan man hyra in sig på hos grannstallet som bara är över gatan. Där finns det en kanonfin manege samt nybyggd paddock med toppunderlag på både manege och paddock. Gå gärna in på deras hemsida; http://www.cimir.net/tahult/ 

Jag trivs otroligt bra och även Wille och har aldrig stått i ett stall där man hjälper varandra så mycket!

Tack alla som står på Mellangården, jättekul att fått lära känna er och era fina hästar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0