En liten händelse igår....

Emma hade Wille igår och idag fick jag ett mail från Emma.......


Allt gick bara bra igår..myste med lillgubben..du ska verkligen vara lycklig som har hittat en sådan fin häst. Jag är verkligen tacksam över att få vara med i team Wille!
 
Måste bara berätta om en rolig händelse som hände igår:
 
Jag sopade och skulle hämta grepen för att ta bort lite bajs vid höet, och eftersom han hade stannat kvar så himla snällt innan så stängde jag inte till dörren utan den fick stå öppen.
Då får wille för sig att gå ut för han hör hur det kommer in hästar i stallet och han gick mot emsers (emser är en shettis) box, jag försöker få honom att stanna men han stannar inte förrän ena benet står över boxdörren..
Som tur var så var inte emser i sin box..Men den synen var riktigt rolig..
Han såg jätteförvånad ut..men det var inga problem att få honom tillbaka över dörren igen och jag kollade benet för säkerhets skull men det fanns inga sår eller dylikt.
 
 
Ha en bra dag!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0