-18 grader och morgonfodring:)

Imorse var planen att rida ut en morgonpromenad men ICKE jag ändrade mig innan jag ens hade åkt hemmifrån, -18 grader hugha....

Hästarna kom inte ut förren kl. 10 idag och kommer in tidigare, man får tänka på deras lungor. Förr i tiden red man ju inte om det var kallare än -10 pga av lungorna.

Några kort från idag:


kl. 7.30 på morgonen, OTROLIGT VACKERT!!


mmmm gott med frukost!!


god morgon matte


matte kom och gosa med mig;)


kameran har fått imma på sig....


willes hage


willes hage igen....

Kommentarer
Postat av: Linn

Han ser jättefin ut Nina! Gud vad skoj! Kram Linn

2010-01-03 @ 13:30:48
Postat av: Jessica Vena

173cm, herre min gud, han var ju en liten kille! Konstigt att han bytt smeknamn, han hette Bosse från födsel till treårstiden då han åkte härifrån. Wille är ju hans jämnåriga kamrat Vena Wilbur Wright som numer bor i skåne.

Krama honom från oss på Vena!

2010-01-04 @ 15:02:49
Postat av: Ingela

Hej Nina läste att du hittat en häst nu. Grattis!!

Vad bra att du hittade en stallplats med.

Ha det vi ses väl på vägen mellan dig o mig

Ingela

2010-01-04 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0