Rapport från Emma igår...

Kom precis hem från stallet. Allt har gått bra.
 
Idag blev det ridhuset för mörkret i skogen tilltalad mig inte idag. Utan ser framemot en härlig tur på lördag :)
Det var lektion samtidigt så det gick inte riktigt att rida på spåret utan det va att hålla sig till den övre delen av ridhuset. Men det gick bra det med men stel är han, så det är ju bara att arbeta med det man har. Eftersom jag antog att han var lite extra stel efter behandlingen så gjorde jag bara lite lätta gymnastik övningar. Sedan så tränade jag på halt-igångsättning-halt.
Vill inte pressa eftersom inte musklerna är där är än eller orken för den delen.
Men Wille verkade tycka att det var roligt för i vissa små hundradelar kände man att det finns där..Tänk när det kommer fram :)
Passet varade i ca 35 minuter och jag kände mig väldigt nöjd efter ridpasset.
 
Ha en trevlig kväll
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0