Wille min prins!

Igår var veterinären uppe och Wille hade en 2 gradig hälta och hade fortfarande ont. Wille kommer att komma till dem gröna ängarna på måndag.

Wille har gett mitt förtroende för hästar tillbaka med sitt ortoligt stabila sätt att vara. Jag har haft en otroligt rolig tid med denna underbara häst och kommer att sakna honom MYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hittade honom i ett stall där han var mager och tom i blicken, men nu är han rund om magen och en glad och fin häst.

Livet kommer att gå vidare för mig och jakten på en ny prins/prinsessa kommer att börja....
Så vet ni någon trevlig, snäll & go häst så hör gärna av er!



Kommentarer
Postat av: Maria

Det är aldrig en lätt sak att gå igenom en sådan här sak!

Under livets resa kommer vi att möta vänner av olika de slag... Minns att alla besöker ditt liv av en anledning. Vissa stannar resten av livet, andra som Wille försvinner när deras syfte är uppfyllt! Kanske var det meningen att ni två skulle mötas och ta hand om varandra.

Jag vet att han hade det otroligt bra med dig och du tog tag i det som ingen annan hade gjort!



Hoppas att du snart hittar en prins som stannar resten av livet och minns tillbaka på den här lille Killen som på så kort tid gjorde så djupa avtryck!



Stor Kram

Jag tänker på dig

/ Maria

2010-04-13 @ 08:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0