Underbar ritt...och månadens fynd!

Igår var Emma ute och red i ca. 1h.

Idag red jag och det blev dressyrträning på slingan. Mycket travarbete och flytta samt sktittarbete flytta. Han gick riktigt bra i skritten, mycket mer avslappnad och arbetade med ryggen, traven är han inte lika avslappnad men det kommer.

Vilken trevlig sitts och skänkel man får i dem nya dressyrstövlarna. Dock så går man som en tant......

Igår var jag och Karin iväg och hade en hästshopping runda.
Jag gjorde månadens fynd med ett par typ graningeridstövlar med stålhätta hade kostat 1450:- jag köpte dem för 200:-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen shoppade jag linfrö som Asterix skall få och SJÄLVKLART hästgodis sen blev det smörj till mina nya dressyrstövlar. Egentligen är ju inte dessa dressyrstövlar nya då jag köpte dem i slutet på förra sommaren, men jag har ju inte haft någon häst att rida...:(.

Karin gjorde också finfina fynd....2 st innetäcken varpå ett Mark Todd för 200:- för BÅDA!!!!!!!!!!

Tack Börjes, Hööks:):) för dessa fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0