Jag har hittat drömhästen!

Igår blev det klart!
En helt underbar människa mailade till mig i förrgår om att hon hade en häst som hon egentligen inte vill sälja utan låna ut på foder och undrade om jag var intresserad. Jag bad henne skicka bilder och mer information om hästen och jag blev KÄR!!! Där var drömhästen, han med DET!!! Brun med vit bläs, vita ben, 175cm, 7år KAN DET BLI BÄTTRE! Japp, det kan det:), igår blev det klart att jag får ha honom på foder i 2 månader för att sedan om nu ägaren skulle tycka att det fungerar ev. köpa honom. Han är efter Briar-Bayard.

HÅLL NU TUMMARNA PÅ ATT ALLT GÅR VÄGEN OCH ATT HAN PASSAR MIG!
Ps...jag har inte provridit honom utan går bara på min magkänsla:), ägaren kör hem honom till mig från Skåne.

Igår var det fram men hästsakerna och idag för att gå igenom vad jag har, och visst har jag saker....hmhmhm det fanns  en hel del... Till och med mina fina nya dressyrstövlar, som bara ligger och väntar.

Fick några bilder på honom:










Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul Nina.

Håller tummarna för dig att det är den rätt drömprinsen. Ser mkt fin ut.

Grattis

2009-11-19 @ 21:38:07
Postat av: Ewa Liljemark

Ser jättefin ut :-) hoppas ni hittar varandra, trots att även jag vill sälja häst till dig :-(.

Det viktigaste är ju att det blir rätt från början... Lycka till !

2009-11-30 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0