Orkar snart inte leta häst längre....

Nu är jag SÅ trött på att leta häst.

Dock så kommer det "in" lite tips från olika kontakter vilket är jättebra!
Har hittat hästen med DET men den är tyvärr för stor så den fick gå bort...179cm.

Sen så har jag ju denna Briarhästen som jag hoppas på som är hästen med större DET!!, ägaren och jag skall pratas vid imorgon.
Håll nu tummarna!

För övrigt så har det inte hänt så mycket som ni förstår.
Planen var att i fredags skulle jag åka och kolla på Trauditräning men det var fikarast då:( och jag kunde inte vara kvar då jag skulle hämta min son. Är lite nyfiken på hennes träningar dock så är det tråkigt att hon inte kommer så regelbundet om man nu skulle gilla henne.

MEN Nina slutar jag inte träna för, men det är aldrig fel att träna för lite olika ibland.

Fortsättning följer imorgon på detta hästletande.....

PS, är det någon som har några höbalar att sälja till mig?
Behöver typ 10st balar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0