Längtar!

Tänk att man kan längta så efter att få äga en egen häst igen. Man känner sig som barn på nytt:). Och att det denna gång skall bli RÄTT så att hästen får stanna sitt liv ut. Jag ger mig inte ut att leta efter häst någon mer gång, det är INTE lätt att hitta rätt.

Nu får jag boxen på lördag så här fixas det hemma för fullt för att allt skall stå klart till luciahelgen.

Här kommer en bild på min lilla primadonna som jag ägde tills för ca. 8 månader sedan. Hennes nya ägare Hanne Söndergaard är ute och tävlar en hel del med henne och bra går det! Jättekul! Första tävligen för Hanne & Donna var efter det att hon ägt henne i en månad och då vann dem i regional LA med nästan 73% och efter det har det bara rullat på:). Grattis!

 
Donna Fargo efter Donnerfly - Bayron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0