Besök på Stall Hagelyckan

Idag åkte jag förbi Stall Hagelyckan och hälsade på. När jag kommer in i stallet så möter jag Malin och Ann-Sofie. Malin var stressad så hon försvan men kul att se henne i alla fall. Ann-Sofie och jag pratade en del och kul att höra att Dilba är på bättringsvägen, hon är sig lik det lilla stoet. Petra mötte jag också och även fick jag hälsat på hennes underbara lilla söta hund. Petra tack för att jag får köpa spån av dig!

Sen bar det iväg till manegen för att se på hoppträning för Ulf Liljedorff. Där i magegen mitt ibland hindren ser jag Lina, Mikaela och Pippi, jättekul att se alla tre.

Sara har gjort en kanonbra jobb med Benny och det var riktigt roligt att se ekipaget!! Allt såg så samspelt ut och inte viste jag att du var så haj på att galoppera med armarna i kors:).

Nu vill jag också hoppa!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0